Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

S prémiovými kartami je spokojeno 80% držitelů. Lákají je hlavně věrnostní programy typu MasterCard Elite program.

Podle průzkumu společnosti MasterCard, jedničce v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách, 80 % držitelů prémiových karet hodnotí tyto karty jako produkt velmi dobrý až výborný. Největší procento uživatelů (30%) využívá benefity spojené s vlastnictvím prémiové karty k nejrůznějším slevám a k členství ve věrnostních programech. Průzkum také ukázal, že většina vlastníků prémiových karet (81%) ji využívají jako svoji hlavní kartu ke každodenním nákupům. MasterCard vydává řadu prémiových karet s naprosto bezkonkurenčními benefity. Mezi karty nejvyšší úrovně v nabídce MasterCard patří MasterCard World, Gold, Platinum a MasterCardWorld Elite.

Podle průzkumu společnosti MasterCard, nadpoloviční většina vlastníků prémiových karet je se svým produktem velmi spokojena. Držitelé nejvíce využívají benefitů ve formě slev a členských programů, včetně programu MasterCard Elite. „Členství v Elite programu nabízí kromě nabídek obchdoníků také nadstandartní služby, např. pokud cestujete letadlem, máte v rámci členství vstup do komfortního letištního salonku na Terminálu 1 na letišti Václava Havla zdarma,“ říká Tereza Janková, marketingová ředitelka pro Českou republiku a Slovensko. Druhou nejvyužívanější službou v rámci výhod spojených s vlastnictvím prémiové karty jsou nefinanční benefity. Mezi ně patří možnost vlastního designu karty nebo zablokování karty zdarma. Třetí skupinou nejvíce využívaných výhod jsou finanční benefity jako možnost vrácení peněz při placení kartou nebo výběry z bankomatů zdarma doma i v zahraničí.

„Velká většina našich zákazníků, kteří vlastní prémiové karty, ji využívají jako svoji primární platební kartu. Díky našim partnerům a službám se tak stávají vítanými zákazníky, kteří vždy získají nejlepší servis.“ dodává Tereza Janková.



Čtěte také

marketing Skrze Karty dobré vůle ČSOB se v minulém roce vybraly více než tři miliony korun

marketing Creditas přichází s bezplatným výběrem z každého domácího i zahraničního bankomatu

marketing mKarta Svět v podání mBank znamená nejlevnější platby v cizině

marketing Fio banka startuje s bezkontaktní technologií na bankomatech

marketing Klienti skupiny ČSOB mohou v Chorvatsku hodně ušetřit, stačí jen platit kartou

marketing Raiffeisenbank dá svým kreditním kartám novou podobu

marketing Banka Creditas připravila platební kartu z ryzího zlata

marketing Visa rozdává odměny zákazníkům Albertu, stačí platit Visa kartou v průběhu letošních zimních olympijských her