Od tohoto týdne do 28. února 2010 opakuje společnost Shell Czech Republic a.s. jednu z nejoblíbenějších kampaní, při které nabízí svým loajálním zákazníkům přímou slevu na ceně paliva. Členové věrnostního programu SMART mohou opět měnit své nasbírané body za slevu 2 korun na každý natankovaný litr paliva. Věrní zákazníci, kteří do konce února 2010 doplní prémiové nebo běžné palivo na některé z čerpacích stanic Shell, mohou opět ušetřit při tankování 2 koruny na každém natankovaném litru výměnou za 8 SMART bodů.
„Zájem našich loajálních zákazníků o tuto kampaň byl v předchozích letech vždy velký, a proto jsem rád, že jim můžeme znovu umožnit na tankovaném palivu ušetřit a získat tak maximum z každé kapky paliva,“ řekl Dušan Nedorost, ředitel provozu čerpacích stanic Shell v České republice. „Věřím, že v této nelehké době naši nabídku s radostí uvítají,“ dodal.
Od pondělí 18. ledna bude na čerpacích stanicích Shell také k dispozici nové vydání magazínu GO SMART. Kromě aktualizované nabídky odměn za SMART body, která obsahuje řadu novinek jako například volnou dětskou vstupenku do Království železnic, nově otevřené největší modelové železnice u nás, zde členové věrnostního programu SMART naleznou zajímavé články, nápady na rodinný výlet i několik typů, jak jezdit bezpečněji.
Více informací naleznete na internetových stránkách www.shellsmart.com nebo na čerpacích stanicích Shell v ČR.
Na propagaci promotion, která zahrnuje POS materiály na čerpacích stanicích, spolupracovaly agentury Proximity, JWT a AMI Communications.
– red –