Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Soutěžte s MasterCard v hypermarketech Interspar o dárky z edice filmu Piráti z Karibiku

Držitelé platebních karet MasterCard a Maestro se mohou zúčastnit soutěže, která odstartuje ve středu 18. 5. 2011 a poběží do úterý 24. 5. 2011. Každý, kdo zaplatí kartou MasterCard nebo Maestro v hypermarketech Interspar, získá u pokladny speciální minci, se kterou se následně přemístí k MasterCard stánku s hosteskami. Ty pozná podle pirátských převleků. Nejprve zákazník hodí svoji minci do velké truhly, a tak potvrdí svoji platbu pomocí MasterCard nebo Maestro platební karty. Poté si ve stánku vybere jeden z 10 klíčů, kterým se bude snažit otevřít jednu ze tří připravených truhel. Pokud se mu zadaří, vyhrává obsah umístěný v dané truhle. Pro šťastlivce jsou připravené dárky z edice Disneyho filmu Piráti z Karibiku v neznámých vodách, jako například lístky do kina, DVD, kryty na mobil a další.

„Tato kampaň vznikla jako první v ČR ve spolupráci se společností Walt Disney, se kterou MasterCard uzavřel víceletou partnerskou smlouvu. V této kampani se soustředíme na podporu plateb kartami MasterCard a Maestro přímo v místě prodeje. Zdůrazněn je zde prvek propojení rodinné zábavy při placení kartou. Kromě zmíněné soutěže v hypermarketech Interspar přinášíme našim klientům, a hlavně jejich ratolestem, také speciální akci s názvem Zaplať kartou MasterCard nebo Maestro a vstup na ostrov plný dobrodružství. Ta se odehraje v období od 19. – 21. 5. 2011 v Metropoli Zličín. Malí i větší si zde budou moci zahrát dobrodružnou hru Piráti z Karibiku na playstationu, nechat si namalovat pirátský obličej, nebo vytvarovat balon z pirátských motivů za pomoci balloon makera,“ říká Tereza Janková, marketingová manažerka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Nově MasterCard připravil i soutěž pro pokladní v hypermarketech Interspar. Jak už bylo zmíněno, pokladní rozdává zákazníkům za každou platbu kartou MasterCard nebo Maestro minci. Tyto mince obdrží pokladní na začátku své služby. Každá pokladní má na svých mincích uvedeno jedno konkrétní číslo. Na konci dne se sečtou mince vhozené do velké truhly u stánku s hosteskami. To číslo pokladny, které se v truhle objeví nejčastěji, vyhrává. Nejúspěšnější pokladní získává poukázku v hodnotě 500 Kč na nákup v hypermarketech Interspar.

„Jsme velmi rádi, že se kampaň společnosti MasterCard koná právě ve spolupráci s naší sítí hypermarketů Interspar, které jsou ideálním místem pro velké rodinné nákupy,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS.



Čtěte také

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Brzká návratnost a díky chytrým sítím brzy možná i komunitní sdílení. Šest důvodů, proč se vyplatí pořídit si fotovoltaiku

marketing Dopady inflace a jak chránit úspory

marketing Cestování do zahraničí: Kdy mám nárok na náhradu škody v případě pozitivního testu?

marketing ČSOB přináší další zvýhodnění pro seniory

marketing Účet ve Fio bance si nově založíte z mobilu

marketing Wüstenrot oznamuje detaily odkladu splátek v souvislosti s koronavirovou pandemií

marketing Jak vyplnit daňové přiznání za rok 2018