Od letošního června má Conseq připravenu novou komunikační kampaň, jež rozebírá otázky kolem penzijního spoření. Po prázdninách pak naváže společnost kampaní týkající se retailových investic a Wealth Managementu. Koncept, který stojí na zvířecích archetypech, pomohla zpracovávat agentura NAF Praha.
Spořit si na důchod? V českém prostředí věc poměrně zanedbávaná
Lidé v Česku nežijí zcela v souladu se slavným výrokem Charlieho Chaplina – „zajímám se o budoucnost, protože v ní hodlám strávit zbytek života“. Čtyři pětiny dotázaných se domnívá, že jim důchod nebude stačit, dvě pětiny oslovených si pak na důchod vůbec nespoří. Polovina těch, kteří dosud nespoří, s něčím podobným plánuje podle průzkumu agentury STEM/MARK z minulého roku začít až po čtyřicítce.
Jak vlastně kampaň vypadá? Pštros ukrývá hlavu v písku, aby nemusel řešit věci budoucí, sup zase čeká na to, co na něj zbyde. Zajíc pak před hrozícími potížemi přímo prchá. Finančně náročná budoucnost ve věku, který se dá označit za neproduktivní, zůstává stále na bedrech druhu homo sapiens. Kampaň si klade za cíl rozšířit veřejnou známost značky Conseq v sekci penzijního spoření pro malé investory a Wealth Managementu. Mimo online prostoru se reklamy objeví také v pražském metru a vybraných inzertních místech, komunikace bude obsahovat i kratší reklamní spoty. Kampaň je zaměřena na lidi ve věku 20 až 35 roků.