Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Spolupráce UNIQA pojišťovny s Raiffeisenbank nabírá obrátky

UNIQA a skupinu Raiffeisen pojí tradiční dlouhodobá spolupráce, která se datuje od konce devadesátých let. Ve vztahu k Raiffeisenbank došlo v roce 2011 k výraznému zvýšení dynamiky zprostředkovaných obchodů poté, co UNIQA nabídla speciálně upravené a exkluzivní produkty pro prodej u bankovních přepážek a osobních bankéřů. Kmenové pojistné UNIQA pojišťovny přes Raiffeisenbank činilo ke konci roku 2011 celkem 163,7 milionu korun. Meziročně tak vzrostlo o 40 %.

Od února 2011 se v síti banky hlavně prostřednictvím osobních poradců nabízí speciální edice našeho rizikového životního pojištění pod názvem Raiffeisen životní pojištění DIVIDENDA. A sice velmi úspěšně – bilance loňského roku přinesla více než 2 700 pojistných smluv s pojistným téměř 25 milionů korun.

„Vyplatilo se nám počáteční nasazení ještě před startem prodeje v důkladném proškolení obchodního personálu i průběžná každodenní operativní komunikace s bankou. Životní pojištění je zásadním rozhodnutím s dlouhodobým dopadem. Exkluzivní pojištění Dividenda
je optimalizováno pro Raiffeisenbank jako mutace našeho vlajkového produktu rizikového životního pojištění, které opakovaně sbírá v posledních dvou letech ocenění jak od odborníků, tak i veřejnosti,“ komentoval výsledek Marek Bártek, odpovědný v UNIQA
pojišťovně za spolupráci s Raiffeisenbank.

V minulých dnech kvalitní spolupráci potvrdily i výsledky studie Investiční životní pojištění 2011, při níž společnost Market Vision hodnotila v rámci mystery shopping bankovní služby spojené s nabídkou a sjednáním tohoto produktu. Nejkvalitnější péče se v ČR dostalo právě
zákazníkům Raiffeisenbank. Předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček v této souvislosti řekl: „Vnímám výsledek jako doklad oboustranně velmi úspěšné spolupráce, kde se prolíná odbornost kolegů v bance a jejich schopnost hledat pro
klienta optimální řešení s naším kvalitním produktem a stabilní podporou.“

Vlajkovým bankovním produktem Raiffeisen je všestranně zvýhodněné eKonto. UNIQA k němu „přibaluje“ úrazové pojištění – loni tak získala na 18 tisíc nových klientů, což představuje penetraci okolo 50 % všech účtů tohoto druhu.

Vzhledem k silnému oživení na trhu hypoték se v současné době rovněž daří odbytu pojištění spojeného s tímto produktem. V roce 2011 přineslo majetkové pojištění k hypotékám dalších 12,5 milionů na pojistném.

Utěšeně rostou i obchody vázané na debetní a kreditní karty Raiffeisen, zahrnující zejména pojištění proti zneužití, cestovní pojištění a pojištění schopnosti splácet. Celkový objem předepsaného pojistného v pojištění ke kartám dosáhl za loňský rok hladiny 10 mil. Kč.
V nejbližší době je plánováno v UNIQA zahájení spolupráce s novou ZUNO bank, která spadá do Raiffeisen International. I pro ni už se připravují speciální pojišťovací produkty určené pro její cílové skupiny.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP