Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Klienti společnosti sAutoleasing mohou spravovat své smlouvy v on-line zóně

Dceřiná společnost České spořitelny sAutoleasing přichází s novinkou pro klienty – on-line aplikací pro správu klientských smluv.

Nové povinné ručení od Wüstenrotu nabízí dobrým řidičům nejvyšší bonus na trhu

V současné době zavádí Wüstenrot u svého povinného ručení ProAuto novinky, které se vymykají standardním podmínkám na českém trhu. Především výrazně mění nárůst bonusu za bezeškodní průběh.

Zájem o financování od společnosti sAutoleasing se meziročně zvýšil o 16 %

Dceřiná společnost České spořitelny sAutoleasing zaznamenala v loňském roce nárůst zájmu o financování – financování formou spotřebitelského úvěru nebo leasingu využilo o 16 % klientů více než v roce 2010. Celkem se uzavřelo přes 13 tisíc smluv za více než 2,8 mld. Kč.

V Akci Opel 24 hodin k novému vozu levnější pojištění UNIQA

V rámci importérem připravené Akce OPEL 24 hodin budou prodejci vozidel této značky nabízet od pátečního poledne 2. března do sobotního poledne 3. března vozy s mimořádně zvýhodněnou cenou. Protože se UNIQA stala výhradním partnerem této akce, příznivci značky se mohou těšit současně na benefity v autopojištění.

Do Modré pyramidy nově i pro úvěr na auto

Modrá pyramida dále rozšiřuje paletu svých produktů a služeb. V rámci finančního poradenství klientům nabízí nejen stavební spoření a úvěry na bydlení včetně hypoték, ale také celou řadu bankovních a pojišťovacích produktů.

Navigační mapy řidiče upozorní na nebezpečné silniční úseky

V rámci projektu „Bezpečně do cíle“ pokračuje aktualizace navigačních map pro navigace Garmin. Partneři projektu, pojišťovna Kooperativa a Picodas Praha, distributor navigačních přístrojů značky Garmin, již na jaře zapracovali do navigačních map upozornění na železniční přejezdy, na kterých došlo v minulosti k dopravní nehodě.

Uzavřít smlouvu s ČSOB Leasing je Trefou do černého

ČSOB Leasing uvádí od začátku října na trh unikátní marketingovou kampaň. Během osmi podzimních týdnů mají zákazníci, kteří si uzavřou smlouvu s ČSOB Leasing, možnost vyhrát celkem osm osobních automobilů v celkové hodnotě přes 1,6 miliónu korun.

Rodinka z reklamy Home Creditu láká na polovinu úroků zpět

„Vrátíme Vám polovinu úroků“ je hlavním sdělením nové reklamní kampaně, kterou finanční společnost Home Credit odstartuje v českých televizích 1. října. Nový spot od agentury Ogilvy/Mather prodává Telefonní půjčku, u níž klient dostane polovinu úroků zpět, pokud poctivě splácí.