Volksbank CZ od ledna 2012 přichází s akční nabídkou „Hypotéka bez starostí“ a s novými výhodami. Zájemci mají šanci získat hypoteční úvěr se sníženým zpracovatelským poplatkem, který činí jednu korunu, a ušetřit tak až 29 999 korun.
|
||||||
Náš tipNewsletterPřihlaste se k odběru zde. |
Volksbank CZ od ledna 2012 přichází s akční nabídkou „Hypotéka bez starostí“ a s novými výhodami. Zájemci mají šanci získat hypoteční úvěr se sníženým zpracovatelským poplatkem, který činí jednu korunu, a ušetřit tak až 29 999 korun. Stavební spořitelna Wüstenrot v posledních měsících zaznamenala zvýšený zájem o stavební spoření. Díky atraktivnímu úročení úspor ve výši 3 % ročně a průměrnému zhodnocení až 5,95 % vzrostl počet uzavřených smluv v listopadu o 25 %. Agentura phd připravila pro poslední měsíc roku nezávislý výzkum realitních značek a jejich vnímání. Letošní výzkum ukazuje značný posun v jejich vnímání na českém trhu. Potvrzuje se tím i pozitivní trend růstu důvěry v odborné služby především v sítě realitních kanceláří, které mohou svým klientům zaručit profesionální, komplexní servis. Česká spořitelna rozšiřuje od prosince 2011 svou nabídku o možnost zvolit si u hypotéky proměnnou úrokovou sazbu, která je odvozena od jednoměsíční úrokové sazby na mezibankovním trhu 1M PRIBOR plus pevné odchylky banky. Nově mohou klienti Stavební spořitelny České spořitelny (SSČS) získat překlenovací úvěry HYPO TREND se zástavním právem k nemovitosti se sníženou úrokovou sazbou. Investice do nemovitostí patří k velmi bezpečným a lukrativním způsobům, jak zhodnotit své finanční prostředky. Ať už patříte k jakékoliv kategorii investorů, měli byste se řídit určitými pravidly. Přinášíme vám sedm rad a tipů, jak investovat do realit. Komerční banka snížila od 16. listopadu 2011 úročení hypotečních úvěrů. U všech fixací hypotéky Klasik byla úroková sazba snížena o 0,2 procentního bodu. Minimální úroková sazba startuje u hypotéky s tříletou fixací na 3,29 % p.a. Od 7. listopadu přichází Hypoteční banka, specialista na hypotéky, se dvěma inovovanými produkty. Cílí přitom na dvě skupiny klientů, jejichž příjmy se během splácení hypotéky mění. |
|||||
Copyright © 2024 Rodinné finance |