Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Neslyšící a nedoslýchaví zákazníci E.ON mohou nově využít tlumočení do znakové řeči

Energetická společnost E.ON spouští ve svých Poradenských centrech v Českých Budějovicích a v Brně unikátní aplikaci pro neslyšící a nedoslýchavé. Služba Tiché Spojení umožňuje neslyšícím a nedoslýchavým zákazníkům zdarma komunikovat ve znakovém jazyce nebo pomocí psaného textu.

Zákazníci E.ON mohou ušetřit až 19 % z ceny elektřiny i plynu

S novým produktem Variant Advent ušetří zákazníci energetické společnosti E.ON nemalou část nákladů za elektřinu a plyn. Získat tuto akční nabídku je navíc jednoduché – stačí zavolat na bezplatnou infolinku 800 77 33 22 nebo si o výhodnou cenu zažádat online na webu www.eon.cz.

Klienti Cetelemu a E.ON mohou nově šetřit za platby energií

Klienti Cetelemu a E.ON mohou nyní získat odměny za platby energií, ale i za své nákupy. Banka totiž ve spolupráci se společností E.ON připravila speciální E.ON Kartu. Jedná se o kreditní kartu MasterCard s mezinárodní platností, která vrací zpět 2 % z uhrazených záloh na energie od E.ON.

E.ON na svých webových stránkách spouští poradnu E.ON Rádce

Společnost E.ON spustila unikátní projekt E.ON Rádce, který je kombinací on-line encyklopedie, internetového vyhledávače a osobního poradenství. Po zadání adresy www.eon.cz/radce najdou lidé stovky praktických rad z oblasti úspor energie, ekologie a alternativní dopravy. K dispozici jsou jim také energetičtí poradci, kteří zdarma zodpoví jejich dotazy.

E.ON nabízí nový produkt, který zlevní ceny elektřiny a plynu o 18 %

Levnější plyn i elektřinu mohou mít všichni stávající zákazníci E.ON, kteří využijí nový produkt Variant na 24 měsíců. Ten oproti standardnímu ceníku společnosti nabízí o 18 % nižší cenu z obou komodit.

Za jakých okolností mění spotřebitelé dodavatele energie?

Téměř třetina domácností, které v posledních třech letech změnily dodavatele elektřiny, uzavřela smlouvu o dodávkách energie prostřednictvím podomního prodeje. Vyplynulo to z průzkumu spotřebitelské organizace dTest. Ukázalo se také, že lidé často neznají podmínky své smlouvy s dodavatelem energií.

Více než 40 000 českých domácností chce změnit dodavatele energií v hromadné aukci

Jen něco málo přes tři měsíce od spuštění kampaně „Chci výhodnější energie“ se zaregistrovalo přes 40 000 domácností s cílem získat nižší ceny a lepší podmínky od dodavatelů elektřiny či plynu. Kampaň spustila spotřebitelská organizace dTest. Jedná se o hromadnou změnu dodavatele energií s dosud nejvyšším počtem registrovaných domácností v ČR.

Tisíce domácností těžko odolávají podomním prodejcům

Už stovky obcí zakázaly podomní prodej. Přesto podle spotřebitelských organizací stále představuje problém a patří k nejúspěšnějším taktikám získávání nových zákazníků. Domácnosti snadno podléhají nátlaku a argumentům podomních prodejců, často nevědí, co podepisují a vystavují se nevýhodným smluvním podmínkám. Od smlouvy sice mohou odstoupit, musejí si ale ohlídat termíny i správný postup.