
Dominik Štros (vpravo), ředitel nové pojišťovny Colonnade Insurance, vítá na slavnostní recepci u příležitosti uvedení nové značky kanadského velvyslance Otto Jelinka.
|
||||||
Náš tipNewsletterPřihlaste se k odběru zde. |
![]() Dominik Štros (vpravo), ředitel nové pojišťovny Colonnade Insurance, vítá na slavnostní recepci u příležitosti uvedení nové značky kanadského velvyslance Otto Jelinka. ![]() Až 40 % firem v České republice můžeme označit jako firmy rodinné. Každá třetí ovšem nepřežije více než jednu generaci. Druhou generační obměnu dokáže úspěšně uskutečnit již pouze každý dvacátý rodinný podnik. V praxi se můžeme setkat s několika zásadními chybami, které mohou předání firmy zkomplikovat a majitelům přinejlepším zajistit nejednu bezesnou noc. ![]() Sociální pojištění je jedinou povinnou „daní“, u které vyšší odvody přinášejí plátci přímé výhody, a to formou vyšší nemocenské, mateřské, podpory v nezaměstnanosti a hlavně důchodu. U placení zdravotního pojištění a daně z příjmu fyzických osob tomu tak není. Jaký vliv mají přivýdělky na platbu sociálního pojištění? ![]() Placení zdravotního pojištění je potřeba věnovat stejnou pozornost jako dani z příjmu fyzických osob. Neplnění povinností u zdravotního pojištění může znamenat vážné problémy. Kdy a jakým způsobem je nutné platit zdravotní pojištění z přivýdělku? ![]() Osoby samostatně výdělečné činné chce ministryně práce a sociálních věcí Michaela Marksová upozornit, že v budoucnu mohou mít velmi nízký důchod. Informační dopis dostanou do konce února ty OSVČ, které vykonávají samostatně výdělečnou činnost jako hlavní. ![]() Nové pojištění zahrnuje cestovní pojištění, právní ochranu, nepřetržitou asistenční službu, až neomezené léčebné výlohy, krytí odpovědnosti za způsobenou škodu do výše až 25 milionů anebo například pojištění firemní elektroniky. Součástí pojištění je také asistence související s vysláním náhradního pracovníka do zahraničí. To vše pro firemní zákazníky a jejich zaměstnance. ![]() Sdružení českých spotřebitelů je autorem projektu vyhlašování cen Spokojený zákazník ve vybraných krajích. Jde o projekt, který má za sebou již více než desetiletou tradici. Jeho záměrem je ocenit ze strany spotřebitelů podnikatele, kteří poskytují nadstandardní a kvalitní služby spotřebitelům. ![]() Podle odhadu českého klenotnictví ALO diamonds je 15 – 20 % diamantů na českém trhu nadhodnocených či falešných. Často je kvalita a čistota kamene nižší, než jak je uváděno v certifikátu. Rozdíl ovšem pozná pouze znalec. |
|||||
Copyright © 2025 Rodinné finance |