UniCredit Bank potvrzuje pozici inovativní banky a přináší svým klientům moderní a přitom jednoduchou aplikaci „Banka v mobilu – Smart Banking“, která dále posunuje „hranice“ komfortu a jednoduchosti ovládání účtů vždy a všude. Aplikace na rozdíl od dosavadní praxe mobilního bankovnictví umožňuje rychlé a jednoduché „bankování“ přes ikonu na ploše telefonu.
„Hledáme stále nové možnosti, jak našim klientům nabídnout jednodušší a pohodlnější ovládání svých účtů vždy a všude při maximálním důrazu na bezpečnost. Sledujeme nejnovější trendy v zahraničí a využíváme to nejlepší ze skupiny UniCredit tak, abychom uspokojili potřeby našich klientů a zvyšovali jejich spokojenost. To je klíčem k udržení dlouhodobého vztahu s našimi klienty,“ uvedl Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví UniCredit Bank.
„Banka v mobilu – Smart Banking“ nabízí širokou funkčnost – klienti mají nejen okamžitý přehled o svých účtech, debetních a kreditních kartách nebo kdykoliv mohou provádět tuzemské platby, ale mohou si velmi jednoduše najít nejbližší bankomat nebo zjistit aktuální kurzy zahraničních měn. Aplikace je podporována pro největší počet typů mobilních telefonů na českém trhu – aktuálně více než 1200 modelů – od chytrých telefonů (iPhone, Google Android, BlackBerry nebo Nokia-Symbian) až po běžné mobilní telefony s přístupem na internet (Java). Více informací včetně možnosti vyzkoušet si interaktivní demo aplikace naleznete na www.bankavmobilu.cz.
„Banka v mobilu – Smart Banking“ přináší klientům nejen vyšší komfort, ale i úsporu poplatků. Ve všech kontech z aktuální nabídky UniCredit Bank je vedení „Banky v mobilu – Smart Banking“ bez poplatku a jejím užíváním klienti výrazně ušetří i na poplatcích za jednotlivé transakce. Novou službu si mohou klienti zřídit na počkání na kterékoliv pobočce UniCredit Bank a UniCredit Bank Expres, navíc do 31. prosince 2011 s atraktivním dárkem.
Spuštění „Banky v mobilu – Smart Banking“ je podpořeno také televizní kampaní, která navazuje na úspěšnou image kampaň UniCredit Bank „Jak snadné“.