Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Uzavřít smlouvu s ČSOB Leasing je Trefou do černého

ČSOB Leasing uvádí od začátku října na trh unikátní marketingovou kampaň. Během osmi podzimních týdnů mají zákazníci, kteří si uzavřou smlouvu s ČSOB Leasing, možnost vyhrát celkem osm osobních automobilů v celkové hodnotě přes 1,6 miliónu korun. V rámci kampaně je použit poprvé nový slogan společnosti: „ČSOB Leasing – Budoucnost, která má jméno“.

Soutěže o vozy se mohou zúčastnit všichni zákazníci, kteří v období od 1. října do 8. prosince 2011 uzavřou smlouvu na financování v produktu finanční leasing a nebo zákaznický úvěr ČSOB Leasing a to ve všech komoditách, které ČSOB Leasing financuje. Soutěžící musí pro zařazení do soutěže správně zodpovědět soutěžní otázku, kterou naleznou na webu ČSOB Leasing (www.trefadocerneho.cz nebo www.csobleasing.cz), a nebo ve vysílání rádia Impuls.

Z došlých odpovědí bude vždy na konci týdne, za účastni notáře, vyhlášen výherce osobního automobilu. Dotace soutěže je celkem osm osobních vozů v celkové hodnotě převyšující 1,6mil. Kč.



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky