Společnost Cofidis, přední poskytovatel transparentních úvěrů, spouští televizní a onlinovou kampaň. V kampani nabízí klasický neúčelový úvěr a konsolidaci s výhodnou sazbou a s garancí nejvýhodnější RPSN. S těmito dvěma produkty chce Cofidis posílit svou pozici na trhu. Komunikační kampaň byla připravována ve spolupráci s agenturou MARK/BBDO.
Obsahem TV spotu je prolínání tradičních versus nových řešení. Cofidis zde figuruje jako inovativní řešení a první alternativa k tradiční bance při žádosti o půjčku. „Při žádosti o půjčku hledá 40 % klientů alternativu k nabídce své banky. Právě pro tyto zákazníky, kteří chtějí při žádosti o půjčku či konsolidaci ušetřit, je zde náš produkt,“ říká Cyril Křůpala, marketingový ředitel společnosti Cofidis.
Kromě představení půjčky s garancí RPSN se Cofidis v TV spotu, ale i onlinové kampani soustředí na budování znalosti a důvěryhodnosti značky. „Na transparentnosti a férových podmínkách si v Cofidisu zakládáme. Také proto se dlouhodobě umisťujeme na předních příčkách Indexu odpovědného úvěrování organizace Člověk v tísni. Kromě toho vkládáme velké úsilí do kvality zákaznických služeb a vývoji inovativních řešení,“ dodává Křůpala.
Nová komunikační kampaň byla připravována ve spolupráci s agenturou MARK/BBDO, která se již podílela na minulých úspěšných kampaních. TV spot v hlavní roli s Karolínou Neuvirthovou Gudasovou natočila produkční firma DOIT Films ve spolupráci s Kiliánem Vrátníkem v Poděbradech. Kampaň startuje 1. října.