Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Vedle dárků se pod vánočním stromkem objeví i peníze

Mezi krabicemi s vánočními dárky se pod stromkem stále častěji objevují i obálky s hotovými penězi. Podle telefonického průzkumu společnosti Home Credit bude letos vánoční dárky kupovat 62 % oslovených, 7 % obdaruje blízké pouze penězi a 31 % respondentů dá někomu dárek a někomu peníze.

„Lidé nechtějí své blízké zklamat dárkem, kterým se netrefili do jejich vkusu. Když jim dají peníze, mají záruku, že si za ně obdarovaný pořídí to, co ho opravdu potěší. Vánoční dárek tak ale přestává být pozorností, vytrácí se jeho symbolický význam,“  říká Michal Kozub, analytik Home Creditu.

I na Slovensku je trend podobný. Tři čtvrtiny oslovených letos vyrazí do obchodů a vánoční dárky pořídí, 18 % daruje hotovost a 7 % někomu koupí dárek, jinému věnuje peníze.

– red –



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky