Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zájem o financování od společnosti sAutoleasing se meziročně zvýšil o 16 %

Dceřiná společnost České spořitelny sAutoleasing zaznamenala v loňském roce nárůst zájmu o financování – financování formou spotřebitelského úvěru nebo leasingu využilo o 16 % klientů více než v roce 2010. Celkem se uzavřelo přes 13 tisíc smluv za více než 2,8 mld. Kč.

Největšího nárůstu v počtu uzavřených smluv zaznamenala společnost u financování nových vozů. V meziročním srovnání to bylo o 24 % smluv více, což znamenalo více než 35% nárůst v objemu financování. Financování ojetých vozů se meziročně zvýšilo o 2 %. Celkově si společnost za rok 2011 zlepšila své postavení na trhu autofinancování o 6 % a umístila se mezi TOP 5 společnostmi.

„Pozitivní výsledky nás utvrzují v tom, že dávat klientům vždy něco navíc, je ta správná cesta. Kromě výhodných podmínek financování, obezřetného a rychlého schvalování našim klientům nabízíme jedinečný benefit – cestovní kartu, která je opravňuje k bezplatnému a opakovanému ubytování ve více než 1 800 hotelech v 16 zemích světa. Jen v loňském roce získalo naši cestovní kartu více než 13 tisíc klientů, ze kterých ji využilo přes 10 tisíc,“ uvedl Štěpán Markvart, ředitel Podpory prodeje a vývoje produktů sAutoleasing.

Cestovní karta je určena k bezplatnému ubytování pro dvě osoby ve tří až pětihvězdičkovém hotelu podle vlastního výběru klienta a je platná po celou dobu trvání leasingové nebo úvěrové smlouvy. S cestovní kartou klient získá zdarma ubytování v hotelu na jednu až šest nocí s neomezeným opakováním po celou dobu trvání smlouvy. Své majitele opravňuje cestovní karta k ubytování ve více než 1 900 hotelech v 18 zemích. Za 19 měsíců ji získalo už  14 000 klientů, kteří realizovali takřka 5 000 rezervačních poptávek na ubytování, a to především v hotelech v České republice.



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky