Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Změňte bydlení, změňte život – aktuální kampaň z dílny Raiffeisen stavební spořitelny

Nová komunikační kampaň Raiffeisen stavební spořitelny (RSTS), která se objevuje na televizích Nova a Prima, začala 21. srpna. Její název „Změňte bydlení, změňte život“ hovoří jistě za vše, cílem je motivovat lidi ke změně jejich aktuálního bydlení.

I maličkost může být považována za klíčovou změnu

RSTS přináší nový model, který s nadsázkou říká, že i menší proměna bydlení může hodně ovlivnit celkový životní postoj. TV reklamy budou neseny v duchu image společnosti, která se snaží být partnerem klientům pro pořízení nového bydlení nebo rekonstrukce. Kampaň spoluvytvářela agentura Leo Burnett, režie se chopil Bernhard Landen. Natáčelo se celkem dva dny, nejvíce na pražském Žižkově. Tři půlminutové reklamní spoty, které jsou rozděleny na dvě části – před a po. Do médií se dostanou postupně, v podzimních měsících bude ústředním komunikačním kanálem TV obrazovka, kampaň se ale objeví i na internetu nebo v tisku.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Spoření na penzi v novém kabátě

marketing VÚB, jedna z největších bank na Slovensku, přichází do Česka se spořením bez limitů. Nabídne aktuálně jeden z nejvyšších úroků na trhu 6,15 % p.a. a úročení vkladů na denní bázi

marketing Hello bank! má nejlepší spořicí účet roku 2O2O

marketing ČSOB a Poštovní spořitelna zvýhodňují termínované vklady, úroky činí až 1,4 %

marketing Chytřejší spoření od ING je zpět, vrací se i dvouprocentní roční sazba

marketing ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

marketing Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně