Služby Zonky, díky níž lidé mohou získat výhodnější úvěr, odstartovala osmého ledna novou TV kampaň. Ta je v přímé návaznosti na minulý rok, kdy proběhlo médii několik podobných reklam. Vždy mají jedno společné, pojednávají o lidech, kteří poukazují na svou reálnou zkušenost s tímto poměrně známým internetovým portálem.
Rekordní výsledky z minulého roku má pomoci zopakovat i účast známého českého režiséra
Během prosince 2017 se na Zonky sjednaly úvěry v celkovém objemu dvou miliard českých korun. Zonky mají velmi atraktivní uživatelské hodnocení (83 NPS), pozitivní ohlasy se dotýkají jednoduchosti sjednání půjčky, ale také výhodnějších podmínek například oproti bankovními sektoru. S kampaní má pomoci i slavný režisér Karel Janák, který se v minulosti podílel na snímcích Rafťáci a Snowboarďáci.
Kampaň bude spuštěna osmého ledna 2018 na TV stanicích skupiny Prima, s polovinou března pak bude připravena další vlna celé akce. Konkrétně půjde o mobilní aplikaci, jejímž maskotem bude plyšová zebra. Zonky chce do budoucna hrát větší roli na úvěrovém trhu, zaměřit se na širší spektrum potenciálních zájemců. Cílem je také přivést další investory, kteří uživatelům Zonky půjčují peníze. Těch je v současné době již více než šestnáct tisíc. Portál Zonky se také chystá uvést v prvním čtvrtletí letošního roku do provozu novou komunitní platformu, jejíž pracovní název zní Zonky Points. Na podrobnější detaily o celé věci si ale bude nutné ještě několik týdnů počkat.