Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ZUNO přichází s novou podzimní kampaní

Online banka ZUNO připravila na první podzimní měsíce zbrusu novou reklamní kampaň. V ní zdůrazňuje nesmyslnost některých poplatků, které po klientech ještě stále vyžadují tradiční kamenné banky.

Televizní spoty, print i OOH reklama se budou objevovat od září až do konce října. V kampani ZUNO postupně představuje dva své klíčové produkty – běžný ÚČET a spotřebitelský úvěr PŮJČKA.

„Srovnání ZUNO s ostatními bankami jasně ukazuje naší hlavní sílu – jednoduché produkty, hlavní služby bez poplatků a možnost zařídit si všechno online,“ říká Alina Agurida, šéfka marketingu a komunikace v ZUNO. „Naši podzimní kampaň jsme se rozhodli postavit na stejných základech, protože čeští klienti už jsou dostatečně připravení na změnu své primární banky.“

V úvodním spotu „Živíte pobočky? A k čemu?“ ZUNO porovnává svůj běžný ÚČET za 0 Kč ročně s účty jiných bank, ve kterých mohou klienti zaplatit za rok až 2000 Kč. Další spot pod heslem „Máte účet bez úroků? A k čemu?“ upozorňuje na produkt AUTOPILOT, který pravidelně přesouvá peníze mezi ÚČTEM a SPOŘENÍM se zajímavým úrokem.

Podzimní kampaň ZUNO propaguje také srozumitelné a férové podmínky PŮJČKY bez skrytých poplatků. Reklamní spoty k tomuto produktu startují 1. října a nesou název „Platíte absurdní poplatky za půjčku? A čemu?“ a „Rozčilujete se kvůli skrytým poplatkům? A k čemu?“



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky